TECHNICKÁ PODPORA

Něco se pokazilo? To nás mrzí, ale nic se neděje. Dejte nám o tom vědět a my to opravíme.


  • Metropolitní Telefon: +420 569 333 339 Mobil: +420 777 111 190 Po -Pa 7:00 - 21:00 So - Ne 9:00 - 21:00
  • Netbox optická síť- bytové domy Havlíčkův Brod Telefon: +420 539 010 101 Po -Pa 8:00 - 21:00 So - Ne 8:00 - 21:00
  • 1

Podpora přes Team Viewer: https://get.teamviewer.com/n7nnywg 

V pracovní dny od 8:00 do 17:00 se standardně dovoláte přímo na technickou podporu. Mimo tuto dobu nahrajte svůj požadavek na záznamník, technici si Vaše vzkazy vyzvednou a vyřídí je v nejkratší možné době. 

Vyřízení servisu skrz linku HOTLINE urychlíte, pokud nám sdělíte své číslo smlouvy, jméno, ulici, č. p. a obec. Děkujeme za spolupráci.

Servisní zásah můžete hlásit také na portálu Moje Metropolitní.

Přihlašovací údaje naleznete ve smlouvě, případně vám je osobně sdělíme. Při prvním přihlášení si profil nastavíte, aby vám mohl dobře sloužit.

Na portálu moje.metropolitni.cz pak najdete užitečné informace jako vyúčtování, faktury, aktuality, objednávky, některé soutěže, test rychlosti a další. Nebudeme už ale zdržovat zbytečnými řečmi, podívejte se sami.

Subjektem k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je Český telekomunikační úřad, www.ctu.cz .

Nejčastější dotazy