Změna zabezpečení smtp.hbnet.cz

Vážení zákazníci,

v rámci zlepšování spolehlivosti našich poštovních služeb jsme se rozhodli zabezpečit naše SMTP servery ověřením účtu odesílatele i z vnitřní sítě Metropolitní s.r.o.

Důvodem je možné zařazení některého z našich SMTP serverů na blacklisty (internetové seznamy nedůvěryhodných poštovních serverů), což způsobuje následně nemožnost zasílání poštovních zpráv z našich SMTP serverů. Vyřazení z takovéhoto blacklistu může trvat déle než týden.

Od 1.3.2015 proto přestáváme provozovat naše SMTP servery (smtp.hbnet.cz, smtp1.hbnet.cz, smtp2.hbnet.cz, smtp3.hbnet.cz) bez ověření odesílatele.

Pro Vás to znamená změnu nastavení Vašeho poštovního programu tak, aby byl server pro odesílání pošty (SMTP server) nakonfigurován s přihlašovacím jménem a heslem.

Pokud provozujete poštovní schránku na našich serverech, tak platí, že jméno a heslo je stejné jako pro server vaší příchozí pošty, metoda ověření je STARTTLS, port serveru 25.

Pro zákazníky společnosti Metropolitní s.r.o. samozřejmě zřídíme i samostatný ověřovací účet k našem SMTP serverům.

Výše uvedené platí, pokud pro odesílání pošty používáte jeden těchto serverů: smtp.hbnet.cz, smtp1.hbnet.cz, smtp2.hbnet.cz, smtp3.hbnet.cz (respektive IP adresy 213.226.248.3, 213.226.248.6, 213.226.248.8)

Pokud k poště přistupujete pouze přes webový prohlížeč prostřednictvím služeb typu seznam.cz, gmail.com atd. změna se Vás nijak netýká.

Návody k nastavení jednotlivých poštovních klientů, naleznete na http://www.metropolitni.cz/podpora/.

V případě jakýchkoli dotazů kontaktujte help@metropolitni.cz.


Zajímá vás něco?
Chcete poradit?

Zavolejte nám
773 777 025

Jméno a příjmení Telefon
E-mail Služba
Ulice Obec
Poznámka