TECHNICKÁ PODPORA
Něco se pokazilo? To nás mrzí, ale nic se neděje. Dejte nám o tom vědět a my to opravíme.
Podpora přes Team Viewer: https://get.teamviewer.com/n7nnywg
V pracovní dny od 8:00 do 17:00 se standardně dovoláte přímo na technickou podporu. Mimo tuto dobu nahrajte svůj požadavek na záznamník, technici si Vaše vzkazy vyzvednou a vyřídí je v nejkratší možné době.
Vyřízení servisu skrz linku HOTLINE urychlíte, pokud nám sdělíte své číslo smlouvy, jméno, ulici, č. p. a obec. Děkujeme za spolupráci.
Servisní zásah můžete hlásit také na portálu Moje Metropolitní.
Přihlašovací údaje naleznete ve smlouvě, případně vám je osobně sdělíme. Při prvním přihlášení si profil nastavíte, aby vám mohl dobře sloužit.
Na portálu moje.metropolitni.cz pak najdete užitečné informace jako vyúčtování, faktury, aktuality, objednávky, některé soutěže, test rychlosti a další. Nebudeme už ale zdržovat zbytečnými řečmi, podívejte se sami.
Subjektem k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je Český telekomunikační úřad, www.ctu.cz .
Nejčastější dotazy
- Zjištění IP adresy
- Nastavení IP adresy
- Zjištění DNS serveru
- Nastaveni DNS serveru
- Nastavení MS Outlook
- Nastavení Thunderbird
- Nastavení serveru odchozí pošty SMTP
- Webmail info